torsdag 18 februari 2010

dan före dan före dan

idag är det torsdag och på lördag åker jag hem. det hoppas jag iallafall - enligt svensk media verkar ett snöoväder dra in över sverige i helgen. det kan mycket väl leda till inställda flyg etc...satans snö!
hur som helst, jag vet att ni alla håller på och kreverar efter att få veta hur det har gått med mina arbeten tackar som frågar. och ja. jag gjorde dem. de två sista ligger i pappas mailbox och väntar på att bli rättade och sen ska de skickas in. jag är rätt stolt själv faktiskt över att jag klarade det.
jag har skrivit:
12 sidor om saabs kris och hur den ska lösas
8 sidor politisk idéhistoria (liberalers olika syn på frihet)
13 sidor om det är rätt att skicka trupper till afghanistan, mest ur tysk synvinkel samt
5 sidor om hur debatten om slöja förhindrar "social mobility" för muslimska kvinnor

än så länge har jag ju inte fått dem rättade eller så, de kan mycket väl vara helt störda och dåligt skrivna men min mamma, syster samt hanna har läst och sagt att de var bra. och det är allt jag behöver veta.

nu ska det packas och sånt!

1 kommentar:

  1. du ar sa duktig lyddpydd! lycka till pa lordag, hoppas resan gar bra! ses snart!

    /klara

    SvaraRadera