torsdag 14 januari 2010

Lite ångest sådär på torsdagen

Imorgon har min grupp och jag vår presentation om muslimsk integration och min del ska handla om slöjdebatten i sverige. Jag har svår ångest för det är kursen på Humboldt och vår lärare är ganska rakt på om hon inte gillar det man säger och alla andra är smarta masterstudenter och jag blir så nervös och tänker tänk om de ba shit den tjejen är helt puckad eller vi har missförstått nåt och allt blir fel.
Men så kan man ju tänka egentligen att OM allt blir fel och OM alla ba du är dum i huvudet så är det ju över på 90 min och jag åker ju hem till sverige om 1 mån och behöver egentligen inte oroa mig för vad folk i fula kläder i Berlin tycker om min presentation och OM min lärare ba ni gjorde helt fel så får vi väl nån extrauppgift att rätta till det.
Usch, jag är ändå sjukt nervös över den här presentationen. Det ska bli så skönt när det är över! This too shall pass.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar