måndag 20 juli 2009

jag är ledig och firar semestern med att åka hem några dagar, främst för tvättens skull. här hemma kan man äta massa mat, diskutera litteratur och bli kallad obildad av min 18-åriga bror för att jag inte läst tillräckligt mycket av hemingway och diverse ryssar, läsa hela dn till frukost samt gå på eftermiddagsbio. en bra ide vore väl också att passa på att öva på tyskan nu när jag umågs med massa tyskt folk men vi alla är nog för lata för det. mest sitter jag och bränner skivor med musik ingen annan här hemma tycker är bra.

jag har skrivit en post it med saker att fixa till berlin, och idag innan harry potter ska jag verkligen ta itu med det. viktigaste punkten är att hitta något nedgånget hus i forna ddr att bo i, tänk hostelet i amsterdam ni som var med, fast mer ruffigt.

nu, äta mer.

/lydia

1 kommentar:

  1. mer ruffigt?! hur ska det gå till?

    btw, jag gillar dne musiken som du bränner med stor sannolikhet iaf

    SvaraRadera