torsdag 24 september 2009

jag sitter full i en park utomlands

jag ligger i startgropen nu, det mesta är packat, lägenheten är utstädad till han som ska bo här och jag har målat naglarna.
ikväll kommer carro och vi ska dricka drinkar (troligen blir det öl tillslut iaf) och dansa till markus krunegård på john doe för sista gången på ett tag. förra veckan spelade vi skivor där, skrev kanske aldrig om det? nåväl det var väldigt roligt och det gick mycket mycket bra. det är tur att vi båda har så bra musiksmak antar jag.
så, imorgon kväll är också jag äntligen utvandrad! på söndag är det riksdagsval i tyskland så berlin lär sjuda. jag har läst om diverse terrorhot så det känns ju väldigt pepp....
mitt soundtrack just nu är [ingenting], speciellt låten julia. hanna och karin, nu borde också lyssna på den när ni känner er lite lost och ensamma. ni andra kan gå till john doe den 8e oktober och se det hela live! jag är avundsjuk på er...

ha det bra hörrni, jag hör av mig så snart jag får tillgång till internet!
xoxoxoxoxoxoxo
lydde

1 kommentar:

  1. Fint Lydia! Vi hade kul, jättekul, sedan blev vi utelåsta, men jag blev glad för att jag fick sova i en säng itsället för på golvet ;P ta hand om dig i berliiiin nu! PUss o kram

    SvaraRadera