lördag 15 augusti 2009

Gaah!



Okej, jag har precis under en lätt ångest över min fysiska form efter en röjig fredag beslutat mig för att springa halv maran här i Melbourne 11 oktober. http://www.melbournemarathon.com.au/

Jag anmälde mig för ungefär fem minuter sedan så det finns ingen återvändo. Bara börja springa. Men just nu firar jag med ett glas vin!

Surfhelgen var lyckad. Vi höll till i närheten av Lorne, på Great Ocean Road. Fantastiska människor, härliga och svåra vågor och en och annan blå fot av det kalla vattnet. Jag har insett hur anträngande det är att surfa och har därför beslutat mig för att börja simma (kråla är sjukt svårt). Vi tog också en tur förbi "The 12 apostles" som numera är åtta.


Dagens outfit



Lucille och Manu



Kan ni se koalan?


Jobbjakten har varit rätt lyckad. Jag ska provjobba på Bakers Delight imorgon i fyra timmar. Min (eventuellt) nya chef vill att jag ska le mycket och jobba hårt. Vi får se om det går att kombinera.

I skolan har jag haft min första presenation, där jag redogjorde för depressionen på 30-talet. Inte helt lätt men ändå lyckat.

Igår var vi som sagt ute och dansade, vilket var väldigt trevligt och svettigt. Under förfesten tittade vi på detta, helt underbart:
Allt med den här killen är sjukt kul. Om ni inte gillar det är det fel på er, inte på honom!


Bella zio Marco (housemate som ni inte sett tidigare)

Okej det var nog allt för denna gång. Önska mig lycka till imorgon!

Puss Hanna

5 kommentarer:

  1. i'm always making love to the camera!

    skål

    SvaraRadera
  2. tummen upp! you're such a trainee! c'est tres bien!

    SvaraRadera
  3. akta dig för alla giftiga djur i havet!
    /orolig kamrat

    SvaraRadera
  4. Tack Södda! Känns skönt att det finns någon där ute som bryr sig! Hur går det i Japan?

    SvaraRadera
  5. haha kör på bara! spring på som bara den...söt du är på bilderna, det tyckte både carro och jag.
    msn tisdag vid tio?

    SvaraRadera