lördag 15 augusti 2009

Tiden tickar på

Två veckor kvar, två veckor!! Det känns så otroligt konstigt, speciellt när man har tillbringat senaste veckan i Linköping, känns lite som att jag ska vara kvar här hela terminen, men så är ju icke fallet.

Har inte fått besked från csn än, så jag håller på att krypa ur skinnet. Inte heller har stipendiet trillat in, så jag får ta och låna för biljetterna till Lille.
Jag har fortfarande ingen lägenhet, så även det är ett stressmoment. Jag är alltid så sent ute, med allt, måste ta mig i kragen.

På måndag ska jag träffa Lyds för en fika, ska även passa på att kolla in de nya nollorna. Jag och Mattias åker sen till Nyköping för lite kräftor och på onsdag drar jag mig uppåt till Hudik, igen, för att spendera sista veckan där.

Jag hoppas, återigen, att allt kommer lösa sig när jag är på plats.

Hoppas Lydia och Carro har det suveränt nere på Way out west och diggar hårt till artisterna!

Bisoux / KD

1 kommentar:

  1. Karin, det löser sig! Allt! Saknar dig! Kan du msna i veckan? Jag är åtta timmar före er. Hoppas fikan smakar. Puss

    SvaraRadera