lördag 21 november 2009

Manger comme une suédoise!

Jepp, ikväll smäller det! Då ska det ätas köttbullar. Och som jag längtat!

Ska träffa Maddie och Friederike snart och dra till IKEA för inhandlande av hårdbröd, glögg och lingonsylt! Detta kommer bli super!

Har suttit hela morgonen, eller ja nästan, med min uppsats i European Welfare Systems, och den börjar arta sig! Någon som har ett tips på vad jag ska skriva om i China's Foreign Policy? Jag har INGEN aning, och ja måste börja med den också!

Har fyra uppsatser, två på 3000 ord och sen en 10 sidare och en 3 sidare, alla med inlämningsdatum 16 dec. Även att jag har min muntliga tenta exakt samma dag, och en makalöst skittenta i French Politics & Institutions den 15e... Ja, det är bara för er att hålla tummen!

Fick svar av Sophia att jag har tillräckligt med NEK!! Mer därtill tillochmed! Skön känsla, det enda jag måste måste göra för Liu nu är att skicka in changes to the learning agreement!

Nu måste jag verkligen springa!

Svensk husmanskost slår alla kulinariska franskheter, det slår allt!


Bis, et à bientôt!

1 kommentar:

  1. åhh jag vill också åka till ikea och köpa glögg. tror jag ska göra det.
    duktig du 'är med skolarbetet, snart är det över! jag gör ingenting men låtsas att jag kommer ta mig i kragen efter jul...

    SvaraRadera