söndag 1 november 2009

Trött

Idag flyttade jag igen. Jag räknade lite på det och inom loppet av ett år har jag bott i:
korridor i Ryd (hatade, egentligen bodde jag väl hos Hanna då), helt egen lägenhet (älskade, nu fick Hanna komma till mig istället varje onsdag och söndag! mest för tevens skull. dessutom bodde jag mycket närmre alla andra), andrahands- studentlya i Stockholm (hade typ en säng och en dator, och massa kläder. men jag blev populär för det var ett bra ställe att sova på om man var mitt i stan och tågen slutat gå), tillbaka till lägenheten (skittrist ingen i stan ju. åt leverpastej och väntade på torsdagar), gästlägenhet i Schöneberg (gillade, ganska fancy. fanns kakor som jag åt opp) och nu i ett hus i utkanten av Berlin.
Alltså, inom ett år har jag flyttat fem gånger. Jag börjar bli duktigt trött på det nu.
Hursom, jag bor med tre andra tjejer som jag inte känner alls, så vi får se hur det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar